Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro (1988.10-1994.02) 250km » RH02-2047 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi V8 (441, 442, 4c2, 4c8) 3.6 Quattro (1988.10-1994.02) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2047 REINHOCH

RH02-2047 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2047
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2047
RH02-2047
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2047

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]332
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]332
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M12
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2047 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 332mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15/MINIVAN PEUGEOT 205 I, 205 II, 305 II, 309 I, 309/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.82-12.10
numery OEM:
CITROËN      381293
CITROËN      381295
CITROËN      381297
PEUGEOT      381293
PEUGEOT      381295
PEUGEOT      381297
zamienniki:
41-0613
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2047 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.