Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TD (1993.02-1996.08) 75km » RH02-3044 reinhoch
wybrany samochód: 
Seat Cordoba (6k1, 6k2) 1.9 Td (1993.02-1996.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-3044 REINHOCH

RH02-3044 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-3044
Drążek kierowniczy osiowy RH02-3044
RH02-3044
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-3044

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]229
Gwint wewnętrzny [mm]M16xP1.5
Gwint zewn. [mm]M14xP1.5
Kształt łba śruby / nakrętkiSześciokąt zewnętrzny
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Średnica rękojeści [mm]16,5
Długość całkowita [mm]265,6
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]229
Gwint wewnętrzny [mm]M16xP1.5
Gwint zewn. [mm]M14xP1.5
Kształt łba śruby / nakrętkiSześciokąt zewnętrzny
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14
Rozmiar gwintu 1M16
Średnica rękojeści [mm]16,5
Długość całkowita [mm]265,6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3044 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 229/265,6mm) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82) 1.5-3.0H 07.11-
numery OEM:
BMW      32 10 6 792 029
BMW      32 10 6 792 030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-3044 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.