Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Toyota DYNA 150 Platforma / podwozie (_Y_) 2.4 D (LY60_) (1985.08-1987.08) 73km » RH02-4012 reinhoch
wybrany samochód: 
Toyota Dyna 150 Platforma / Podwozie (_y_) 2.4 D (ly60_) (1985.08-1987.08) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-4012 REINHOCH

RH02-4012 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-4012
Drążek kierowniczy osiowy RH02-4012
RH02-4012
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-4012

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M 16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M16
Strona zabudowyOś przednia
Gwint zewn. [mm]M 16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4012 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: FORD COUGAR, MONDEO II 1.6-2.5 08.96-12.01
numery OEM:
FORD      3702281
FORD      3903149
zamienniki:
41-0637
KAGER

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-4012 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.