Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C17, 40C17 /P (2007.07-2011.08) 170km » RH13-3002 reinhoch
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c17, 40c17 /p (2007.07-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy układu kierowniczego RH13-3002 REINHOCH

RH13-3002 Zestaw naprawczy układu kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH13-3002
Zestaw naprawczy układu kierowniczego RH13-3002
RH13-3002
odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH13-3002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]25
Średnica wewnętrzna [mm]12
Średnica zewnętrzna 1 [mm]36
Średnica zewnętrzna 2 [mm]24
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]25
Średnica wewnętrzna [mm]12
Średnica zewnętrzna 1 [mm]36
Średnica zewnętrzna 2 [mm]24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy układu kierowniczego RH13-3002 REINHOCH

Zestaw naprawczy przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), SLK (R171) 1.8-6.2 05.00-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 333 05 14
MERCEDES-BENZ      A2033330514
zamienniki:
88-564-A
brak
BOGE

Zastosowanie Zestaw naprawczy układu kierowniczego RH13-3002 REINHOCH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.