
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Grubość [mm] | 49,5 |
| Długość [mm] | 49,5 |
| Ciężar [kg] | 0,281 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 32,0 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Grubość [mm] | 49,5 |
| Długość [mm] | 49,5 |
| Ciężar [kg] | 0,281 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 32,0 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 32 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-2068 REINHOCH
| CITROËN | 95523358 | |
| NISSAN | 54502-00Q0B | |
| NISSAN | 54502-00Q0B SK2 | |
| NISSAN | 54502-00QAA | |
| NISSAN | 54502-00QAA SK2 | |
| NISSAN | 54502-00QAB | |
| NISSAN | 54502-00QAB SK2 | |
| NISSAN | 54503-00Q0B | |
| NISSAN | 54503-00Q0B SK2 | |
| NISSAN | 54503-00QAA | |
| NISSAN | 54503-00QAA SK2 | |
| NISSAN | 54503-00QAB | |
| NISSAN | 54503-00QAB SK2 | |
| OPEL | 44 08 958 SK2 | |
| OPEL | 44 08 959 | |
| OPEL | 44 08 959 SK2 | |
| OPEL | 44 12 934 | |
| OPEL | 44 12 934 SK2 | |
| OPEL | 44 12 936 | |
| OPEL | 44 12 936 SK2 | |
| OPEL | 44 18 223 | |
| OPEL | 44 18 223 SK2 | |
| OPEL | 44 18 224 | |
| OPEL | 44 18 224 SK2 | |
| OPEL | 4408958 | |
| RENAULT | 8200049624 | |
| VAUXHALL | 91166461 | |
| VAUXHALL | 91166461 SK2 | |
| VAUXHALL | 91166462 | |
| VAUXHALL | 91166462 SK2 | |
| VAUXHALL | 93851117 | |
| VAUXHALL | 93851117 SK2 | |
| VAUXHALL | 93851118 | |
| VAUXHALL | 93851118 SK2 | |
| VAUXHALL | 93858141 | |
| VAUXHALL | 93858141 SK2 | |
| VAUXHALL | 93858142 | |
| VAUXHALL | 93858142 SK2 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-2068 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.