
| Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Szerokość [mm] | 56 |
| wymagana liczba | 2 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Szerokość [mm] | 56 |
| wymagana liczba | 2 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-5001 REINHOCH
| OPEL | 00352 302 | |
| OPEL | 00352 458 | |
| OPEL | 0352302 | |
| OPEL | 0352458 | |
| OPEL | 352302 | |
| OPEL | 352458 | |
| OPEL | 90445565 | |
| OPEL | 90576775 | |
| VAUXHALL | 00352458 | |
| VAUXHALL | 090445565 | |
| VAUXHALL | 090576775 | |
| VAUXHALL | 352302 | |
| VAUXHALL | 352458 | |
| VAUXHALL | 90445565 | |
| VAUXHALL | 90576775 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-5001 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.