Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Fiat DUCATO Autobus (250_) 150 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 148km » 2858.31 roadhouse
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (250_) 150 Multijet 2,3 D (2011.06-???) 148km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 2858.31 ROADHOUSE

2858.31 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

9192-D1967, D1967-9192, PSX285831

numer części:

2858.31

producent:

ROADHOUSE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Ciężar [kg]1,467
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyBosch
Oznaczenie kontrolneE990R-01112/461
Długość [mm]123
Wysokość [mm]53,3
Grubość [mm]17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
nr EAN8427975278319
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2858.31 ROADHOUSE

numery OEM:
OPEL      1605184
OPEL      1605353
OPEL      1605357
OPEL      1605359
OPEL      1605388
VAUXHALL      93167073
VAUXHALL      93169254
VAUXHALL      93169292
VAUXHALL      93189815
VAUXHALL      93191697
VAUXHALL      95513810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2858.31 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2858.31 ROADHOUSE:

Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.