Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.6 TDI 4x4 (2015.05-???) 110km » 91-06611-2 rts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii (5e3, Nl3, Nr3) 1.6 Tdi 4x4 (2015.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06611-2 RTS

91-06611-2 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-06611-2

dostawca:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M10x1,25
Długość [mm]180
Ciężar [kg]0,518
nr EAN8435130306432
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06611-2 RTS

numery OEM:
HONDA      53560-S04-003
HONDA      53560-S04-013
HONDA      53560-SH0-A01
HONDA      53560-SH3-000
HONDA      53560-SH3-003
HONDA      53560-SH3-013
HONDA      53560-SR0-A01
HONDA      53560-SR3-003
HONDA      53560-ST7-003
MG      GSJ495
ROVER      GSJ495
ROVER      QGX100050

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06611-2 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-06611-2 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.