
| Ø koła pasowego [mm] | 59,2 |
| Ilość zębów | 20 |
| Ilość uszczelek | 1 |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| nr EAN | 8019738658591 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA380P SALERI SIL
| AUDI | 046121004 | |
| AUDI | 046121004V | |
| AUDI | 046121004X | |
| AUDI | 069121004D | |
| AUDI | 069121004V | |
| AUDI | 069121004X | |
| VOLVO | 1257185 | |
| VOLVO | 1257187 | |
| VOLVO | 271613 | |
| VOLKSWAGEN | 046121004 | |
| VOLKSWAGEN | 069121004 | |
| VOLKSWAGEN | 069121004V | |
| VOLKSWAGEN | 069121004X | |
| VOLKSWAGEN | 069121005D |
Zastosowanie Pompa wodna PA380P SALERI SIL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.