Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Iveco EUROCARGO V 80E.19FP MY19 (2019-???) 186km » 2656102 sasic
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 80e.19fp My19 (2019-???) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2656102 SASIC

2656102 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2656102
Dystans gumowy, resorowanie 2656102
2656102
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2656102

dostawca:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]124
dla numeru OE5Q0511357G
nr EAN3660872455116
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2656102 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 124mm) pasuje do: AUDI A3, Q3, CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 1.0-2.5 04.12-
numery OEM:
AUDI      5Q0511357G
SEAT      5Q0511357G
SKODA      5Q0511357G
VOLKSWAGEN      5Q0511357G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2656102 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2656102 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.