Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 kabriolet (8P7) 2.0 TFSI (2008.04-2013.05) 200km » 7376009 sasic
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8p7) 2.0 Tfsi (2008.04-2013.05) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7376009 SASIC

7376009 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7376009
474.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 88.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376009

dostawca:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
dla numeru OE7797607
nr EAN3660872442260
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7376009 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: FIAT PUNTO, LANCIA Y 1.1/1.2/1.4 09.93-09.03
numery OEM:
FIAT      46401790
FIAT      7790277
FIAT      7797607
FIAT      7797608
LANCIA      46401790
LANCIA      7790277
LANCIA      7797607
LANCIA      7797608
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7376009 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7376009 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.