Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 249km » 21485 sidem
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 21485 SIDEM

21485 Sworzeń wahacza SIDEM
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21485

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/8
Wymiar stożka [mm]14,8
Rozmiar gwintu 1MM12X1,5R
Tylko w połączeniu z2X M10
nr EAN5413978169047
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 21485 SIDEM

numery OEM:
MINI      31 12 6 756 309
MINI      31 12 6 783 443

Zastosowanie Sworzeń wahacza 21485 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 21485 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.