Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) 1.3 (2003.09-2013.12) 82km » 51885 sidem
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) 1.3 (2003.09-2013.12) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 51885 SIDEM

51885 Sworzeń wahacza SIDEM
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

51885

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/8
Wymiar stożka [mm]12,2
średnica zewnętrzna [mm]38,5
Rozmiar gwintu 1MM12X1,25R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoR10079
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN5413978226498
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 51885 SIDEM

numery OEM:
MAZDA      N066 34 200*
MAZDA      N066 34 250*
MAZDA      N068 34 200*
MAZDA      Part of

Zastosowanie Sworzeń wahacza 51885 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 51885 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.