Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford TAUNUS (GBTS, GBFS, CBTS) 1.3 (1976-1979) 56km » 64084 sidem
wybrany samochód: 
Ford Taunus (gbts, Gbfs, Cbts) 1.3 (1976-1979) 56km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 64084 SIDEM

64084 Sworzeń wahacza SIDEM
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

64084

dostawca:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/10
Wymiar stożka [mm]23,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1MM20X1,50R
Tylko w połączeniu z3 x M10
nr EAN5413978135240
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 64084 SIDEM

numery OEM:
VOLKSWAGEN      281 407 187
VOLKSWAGEN      281 407 187 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 64084 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 64084 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.