Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi TT (FV3, FVP) 1.8 TFSI (2015.07-2018.08) 180km » 9081 sidem
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 1.8 Tfsi (2015.07-2018.08) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 9081 SIDEM

9081 Sworzeń wahacza SIDEM
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9081

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Zbieżność stożka/
Wymiar stożka [mm]16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
parzyste numery artykułów9080
Tylko w połączeniu z3 x M10
nr EAN5413978175437
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 9081 SIDEM

numery OEM:
OPEL      3 52 086
OPEL      53 52 026
VAUXHALL      93 174 599
VAUXHALL      93 190 906

Zastosowanie Sworzeń wahacza 9081 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 9081 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.