Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel CORSA D Furgon/hatchback (S07) 1.0 (L08) (2006.08-2014.08) 60km » CA7PK1127 snr
wybrany samochód: 
Opel Corsa D Furgon/hatchback (s07) 1.0 (l08) (2006.08-2014.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1127 SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CA7PK1127

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Masa [g]128
Długość [mm]1127
nr EAN3413521203886
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1127 SNR

Pasek wielorowkowy (7PK1127) pasuje do: NISSAN JUKE, SENTRA VII, RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE II, MEGANE III, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II, SCENIC III 1.4-2.0 11.02-
numery OEM:
NISSAN      11720-1KT0A
RENAULT      8200072113
RENAULT      8200833550

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1127 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.