Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12, FV11) (2010.02-???) 146km » DPF355.28 snr
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Rwd (fv0e, Fv0f, Fv0t, Fv10, Fv12, Fv11) (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy DPF355.28 SNR

DPF355.28 Koło pasowe, wał korbowy SNR
465.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF355.28

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Masa [g]2435
Średnica zewnętrzna 1 [mm]158
Szerokość 1 [mm]40
nr EAN3413521580413
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.28 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 7) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S205), C (W205), NISSAN PRIMASTAR, QASHQAI I, X-TRAIL, X-TRAIL II, X-TRAIL III, OPEL VIVARO A, VIVARO B 1.6-2.0D 08.05-
numery OEM:
NISSAN      12303-00Q1D
RENAULT      8200361247
RENAULT      8200767762

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.28 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF355.28 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.