
| Masa [g] | 230 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 39,878 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17,462 |
| Szerokość 1 [mm] | 13,843 |
| nr EAN | 3413520706241 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R153.07 SNR
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1603065, 1603193, 328022, 328410, 330011, 90486463
94535210, 94535218, 94535474
4344086G00
| ALFA ROMEO | 60521282 | |
| ALFA ROMEO | 60535941 | |
| AUDI | 311405625F | |
| AUDI | 311405645B | |
| BMW | 31 21 1 101 115 | |
| BMW | 31 21 6 634 104 | |
| DAIHATSU | 90368-29068-000 | |
| FIAT | 96028384 | |
| FORD | 1492160 | |
| FORD | 1565444 | |
| HONDA | 91053-671-004 | |
| JAGUAR | CAC4603 | |
| MAZDA | B002-33-075 | |
| MAZDA | B092-26-175 | |
| MERCEDES-BENZ | 0059817105 | |
| MERCEDES-BENZ | 0069811605 | |
| MITSUBISHI | MB515922 | |
| NISSAN | 43210-M7000 | |
| OPEL | 1603065 | |
| OPEL | 1603193 | |
| OPEL | 328022 | |
| OPEL | 328410 | |
| OPEL | 330011 | |
| OPEL | 90486463 | |
| SEAT | 311405625F | |
| SEAT | 311405645B | |
| SKODA | 311405625F | |
| SKODA | 311405645B | |
| SUZUKI | 43440-86G00 | |
| TOYOTA | 90366-17010 | |
| TOYOTA | 90368-29068 | |
| VAUXHALL | 11054489 | |
| VAUXHALL | 11070311 | |
| VAUXHALL | 90217059 | |
| VAUXHALL | 90486463 | |
| VOLKSWAGEN | 311405625F | |
| VOLKSWAGEN | 311405645B | |
| CHEVROLET | 94535210 | |
| CHEVROLET | 94535218 | |
| HYUNDAI | 51730-11101 | |
| DAEWOO | 94535210 | |
| DAEWOO | 94535218 | |
| DAEWOO | 94535474 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R153.07 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R153.07 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.