Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Lancia DELTA II (836_) 2.0 16V Turbo (836AS) (1996.07-1999.08) 193km » TED47889 ted-gum
wybrany samochód: 
Lancia Delta Ii (836_) 2.0 16v Turbo (836as) (1996.07-1999.08) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie TED47889 TED-GUM

TED47889 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum TED47889
Dystans gumowy, resorowanie TED47889
TED47889
ted-gum TED47889 Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie TED47889 ted-gum
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

TED47889

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
MateriałGuma
Średnica [mm]87
Długość [mm]66
Wymagana ilość1
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z pakietem sportowym
nr EAN5902275478896
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie TED47889 TED-GUM

Odbój zawieszenia tył L/P (guma) pasuje do: JEEP COMMANDER, GRAND CHEROKEE III 3.0D-6.1 10.04-10.11
numery OEM:
JEEP      5290639AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie TED47889 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.