przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
Średnica bębna hamulcowego | 254 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 57,5 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 292 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 96 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 05/05 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 160 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 256 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 30,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 30,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,1 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0247 0 1 |
nr EAN | 4019722291302 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94024700 TEXTAR
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1C1W1126AB, 1C1W1126AD, 1C1W1126AE, 4095023, 4146930, 4540218
FORD | 1C1W1126AB | |
FORD | 1C1W1126AD | |
FORD | 1C1W1126AE | |
FORD | 4095023 | |
FORD | 4146930 | |
FORD | 4540218 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94024700 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94024700 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.