przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
Średnica bębna hamulcowego | 228,6 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 52 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 272 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 89 |
Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 229,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Ciężar [kg] | 10,6 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z piastą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 30,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 30,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,1 |
Średnica końcówki wałka [mm] | 30 |
Techniczny numer informacyjny | 98100 0389 0 1 |
nr EAN | 4019722495946 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 94038900 TEXTAR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
432000505R, 432007320R, 6001550813, 8200381151
432001501R, 432004197R, 432005573R, 432007320R, 6001550813, 8200381151
4154230101, A4154230101
MERCEDES-BENZ | 4154230101 | |
MERCEDES-BENZ | A4154230101 | |
RENAULT | 432000505R | |
RENAULT | 432007320R | |
RENAULT | 6001550813 | |
RENAULT | 8200381151 | |
DACIA | 432001501R | |
DACIA | 432004197R | |
DACIA | 432005573R | |
DACIA | 432007320R | |
DACIA | 6001550813 | |
DACIA | 8200381151 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 94038900 TEXTAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 94038900 TEXTAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.