
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba otworów | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów gwintowanych | 4 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba otworów | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów gwintowanych | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D12083TT THERMOTEC
| CITROËN | 1650289880 | |
| HONDA | 16100-09080 | |
| TOYOTA | 0094858649 | |
| TOYOTA | 150-20-3762 | |
| TOYOTA | 16100-09150 | |
| TOYOTA | 16100-09151 | |
| TOYOTA | 16100-09220 | |
| TOYOTA | 16100-29145 | |
| TOYOTA | 16100-2941583 | |
| TOYOTA | 1610009080 | |
| TOYOTA | 1610009130 | |
| TOYOTA | 1610009170 | |
| TOYOTA | 1610009230 | |
| TOYOTA | 1610009310 | |
| TOYOTA | 161000D020 | |
| TOYOTA | 161000D021 | |
| TOYOTA | 1610029095 | |
| TOYOTA | 1610029175 | |
| TOYOTA | 1610029415 | |
| TOYOTA | 1610029455 | |
| TOYOTA | 88972167 | |
| TOYOTA | 9151160622 | |
| TOYOTA | 91511G0622 | |
| TOYOTA | 94858649 | |
| TOYOTA | PA10048 | |
| TOYOTA | PA10319 | |
| TOYOTA | PA10324 | |
| BUGATTI | PA10048 | |
| BUGATTI | PA10324 | |
| LEXUS | 16100-09130 | |
| LEXUS | 16100-09170 | |
| LEXUS | 16100-29095 | |
| LEXUS | 16100-29175 | |
| LEXUS | 16100-29415 | |
| LEXUS | 1610009080 | |
| LEXUS | 1610009230 | |
| LEXUS | 1610009310 | |
| LEXUS | 161002941583 | |
| LEXUS | 1610029455 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D12083TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.