Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro (1988.11-1991.07) 170km » D15021TT thermotec
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.3 20v Quattro (1988.11-1991.07) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D15021TT THERMOTEC

D15021TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D15021TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D15021TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CHRYSLER LE BARON, VOYAGER III, DODGE CARAVAN, HYUNDAI GALLOPER I, GALLOPER II, H100, SONATA II, SONATA III, MITSUBISHI ECLIPSE III 2.0-3.0 01.83-
numery OEM:
CHRYSLER      MD101916
CHRYSLER      MD972003
CHRYSLER      MD972004
CHRYSLER      MD980000
CHRYSLER      MD997244
CHRYSLER      MD997436
CHRYSLER      MD997515
CHRYSLER      MD997634
MITSUBISHI      MD101916
MITSUBISHI      MD972003
MITSUBISHI      MD972004
MITSUBISHI      MD980000
MITSUBISHI      MD997244
MITSUBISHI      MD997436
MITSUBISHI      MD997515
MITSUBISHI      MD997634
HYUNDAI      2510035010
HYUNDAI      2510035020
HYUNDAI      2510035030
HYUNDAI      2510036000
HYUNDAI      2510036010
HYUNDAI      2523736000
HYUNDAI      2523736010
BUGATTI      PA9205

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D15021TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.