Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Alfa Romeo ALFASUD Giardinetta (904_) 1.3 (904B) (1978.01-1979.07) 65km » D1H015TT thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Alfasud Giardinetta (904_) 1.3 (904b) (1978.01-1979.07) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1H015TT THERMOTEC

D1H015TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1H015TT
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1H015TT

producent:

THERMOTEC

Liczba zębów4
Tryb pracymechaniczne
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Masa [g]2010
Liczba zębów4
Tryb pracymechaniczne
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Masa [g]2010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1H015TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
FIAT      761 7168
FIAT      7635148
FIAT      7651586
FIAT      769 1046
FIAT      7691047
FIAT      772 3345
FIAT      7770038
FIAT      7784979
INNOCENTI      7635148
INNOCENTI      7651586
INNOCENTI      7691047
INNOCENTI      7770038
INNOCENTI      7784979
LANCIA      7635148
LANCIA      7651586
LANCIA      7691047
LANCIA      7770038
LANCIA      7784979
BUGATTI      PA0513
BUGATTI      PA0513S
BUGATTI      PA0514
zamienniki:
WP1530
brak
DELPHI
WP1831
brak
DELPHI
506271
brak
VALEO
S146ST
brak
DOLZ
WP1487
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1H015TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.