Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 Turbo MultiAir (955AXS1B, 955AXS11) (2009.10-2018.10) 163km » D1X050TT thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.4 Turbo Multiair (955axs1b, 955axs11) (2009.10-2018.10) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej D1X050TT THERMOTEC

D1X050TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1X050TT
Pompa cieczy chłodzącej D1X050TT
D1X050TT
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1X050TT

producent:

THERMOTEC

Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4
Średnica koła łopatkowego [mm]64,5
Wymiar gwintuM6
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów gwintowanych4
Średnica koła łopatkowego [mm]64,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1X050TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej
numery OEM:
OPEL      1334114
OPEL      6334005
OPEL      93179361
OPEL      97114683
OPEL      R1160038
PEUGEOT      16 073 878 80
VAUXHALL      97114683
VAUXHALL      R1160038
BUGATTI      PA7210
CARBODIES      330477
zamienniki:
WP1894
brak
DELPHI
9001279
brak
SASIC
33-0403
brak
KAGER
WP0178
brak
LPR
AQ-1495
brak
OPTIMAL
O134
brak
DOLZ

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1X050TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.