Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Lancia PHEDRA (179_) 2.2 JTD (179AXC1A) (2002.09-2010.11) 128km » D2S002TT thermotec
wybrany samochód: 
Lancia Phedra (179_) 2.2 Jtd (179axc1a) (2002.09-2010.11) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2S002TT THERMOTEC

D2S002TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2S002TT
Termostat środka chłodzącego D2S002TT
D2S002TT
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

D2S002TT

dostawca:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]88
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2S002TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
SKODA      007072212A
SKODA      047121111A
SKODA      047121111B
VAG      047121111F

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2S002TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.