Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » D2VO001TT thermotec

Termostat środka chłodzącego D2VO001TT THERMOTEC

D2VO001TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2VO001TT
Termostat środka chłodzącego D2VO001TT
D2VO001TT
71.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

D2VO001TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]82
Wysokość 1 [mm]37
Średnica 1 [mm]73
Średnica 2 [mm]57,6
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2VO001TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego

Termostat środka chłodzącego D2VO001TT ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Termostat środka chłodzącego D2VO001TT producenta THERMOTEC

PORSCHE

98010612501, 98010612503

numery OEM:
DAF      1303061
DAF      1439844
DAF      1684900
PORSCHE      98010612501
PORSCHE      98010612503
RENAULT      5001855520
RENAULT      7408149182
VAUXHALL      5102112
VAUXHALL      5118264
VAUXHALL      5119826
VAUXHALL      5143210
VOLVO      1544683
VOLVO      15446834
VOLVO      1676306
VOLVO      81491821

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2VO001TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.