Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C4 I (LC_) 2.0 16V (2004.11-2011.07) 140km » KTT030106 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C4 I (lc_) 2.0 16v (2004.11-2011.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030106 THERMOTEC

KTT030106 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030106
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030106
KTT030106
85.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT030106

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaMITSUBISHI
Ograniczenia producentaMITSUBISHI

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030106 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
MITSUBISHI      6433WA
MITSUBISHI      6453.WA
MITSUBISHI      7813A068
MITSUBISHI      7813A069
MITSUBISHI      7813A091
MITSUBISHI      7813A096
MITSUBISHI      7813A128
MITSUBISHI      7813A129
MITSUBISHI      7813A402
MITSUBISHI      AKC200A221
MITSUBISHI      AKC200A221A
MITSUBISHI      AKC200A221G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030106 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.