Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia CEE'D (JD) 1.6 CVVT (2013.01-???) 130km » KTT030110 thermotec
wybrany samochód: 
Kia Cee'd (jd) 1.6 Cvvt (2013.01-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030110 THERMOTEC

KTT030110 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030110
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030110
KTT030110
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030110

producent:

THERMOTEC

JakośćQUALITY
Ograniczenia producentaDOOWON
JakośćQUALITY
Ograniczenia producentaDOOWON

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030110 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H2620459
VOLKSWAGEN      1H2620491
VOLKSWAGEN      1S0820803A
VOLKSWAGEN      1S0820803B
VOLKSWAGEN      2E1610594
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030110 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.