Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford GALAXY MK I VAN (WGR) 2.0 (1996.03-2006.03) 116km » KTT040185 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Galaxy Mk I Van (wgr) 2.0 (1996.03-2006.03) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040185 THERMOTEC

KTT040185 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040185
232.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT040185

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]120
ID sprężarki10S11C
Liczba rowków7
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]120
ID sprężarki10S11C
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040185 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040185 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.