Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 GTi (CB5A) (1991.07-1993.07) 136km » KTT040326 thermotec
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.8 Gti (cb5a) (1991.07-1993.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040326 THERMOTEC

KTT040326 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040326
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040326
KTT040326
268.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040326

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]125
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]125
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]7
Ograniczenie producenta sprężarki klimatyzacji6SAS14C
ProducentDENSO
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]125
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]125
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]7
Ograniczenie producenta sprężarki klimatyzacji6SAS14C
ProducentDENSO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040326 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      4M0820803K
VOLKSWAGEN      4M0820803M
VAG      4M0820803M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040326 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.