Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C4 coupe (LA_) 1.6 HDi (2004.11-2011.07) 90km » KTT060031 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C4 Coupe (la_) 1.6 Hdi (2004.11-2011.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060031 THERMOTEC

KTT060031 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060031
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060031

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDenso
Ograniczenia producenta5SL12C
Ograniczenia producentaDenso
Ograniczenia producenta5SL12C

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060031 THERMOTEC

Zawór regulacyjny kompresora
numery OEM:
CITROËN      39079899
OPEL      55701200
OPEL      6854091
OPEL      6854102
OPEL      93190812
VAUXHALL      55701200
VAUXHALL      6854091
VAUXHALL      6854102
VAUXHALL      93190812
zamienniki:
8FK 351 114-091
brak
HELLA
8FK 351 114-591
brak
HELLA
248300-1840
brak
DENSO
K15209
brak
MEAT&DORIA

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060031 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.