Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 626 III (GD) 2.2 12V (GD102) (1987.11-1991.07) 115km » KTT060042 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii (gd) 2.2 12v (gd102) (1987.11-1991.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór magnetyczny klimatyzacji KTT060042 THERMOTEC

KTT060042 Zawór magnetyczny klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT060042
Zawór magnetyczny klimatyzacji KTT060042
KTT060042
140.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060042

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSANDEN
Ograniczenia producentaSANDEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór magnetyczny klimatyzacji KTT060042 THERMOTEC

Zawór magnetyczny klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      19354849
OPEL      13314473
OPEL      1618414
OPEL      1618464
OPEL      1618466
OPEL      22780219
OPEL      22861233
OPEL      22861236
OPEL      22913887
OPEL      P13314473
OPEL      P1618466
OPEL      P22861236
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór magnetyczny klimatyzacji KTT060042 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.