Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dacia SOLENZA (B41_) 1.9 D (B41E, B41F, B41G) (2003.02-???) 63km » KTT060062 thermotec
wybrany samochód: 
Dacia Solenza (b41_) 1.9 D (b41e, B41f, B41g) (2003.02-???) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060062 THERMOTEC

KTT060062 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060062
224.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060062

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]108
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarkiBGDPA
Liczba rowków6
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]108
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarkiBGDPA
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060062 THERMOTEC

Zawór sterujący kompresora klimatyzacji (HANON BGDPA) pasuje do: FORD ECOSPORT, FIESTA VII 1.0/1.1 03.16-
numery OEM:
FORD      2112670
FORD      H1B1-19D629-DA
FORD      H1BH-19D629-DA
FORD      H1BH19D629DB
FORD      JX6119D629JA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060062 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.