Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ldv 400 Furgon 2.5 D (1989.04-1996.03) 97km » KTT090034 thermotec
wybrany samochód: 
Ldv 400 Furgon 2.5 D (1989.04-1996.03) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090034 THERMOTEC

KTT090034 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090034
Kompresor klimatyzacji KTT090034
KTT090034
thermotec KTT090034 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090034 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090034 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090034 thermotec
697.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090034

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba zestyków1
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]116
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S11
WersjaPREFILLED PAG-OIL
WersjaO-RINGS INCLUDED
Nowa część
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba zestyków1
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]116
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S11
WersjaPREFILLED PAG-OIL
WersjaO-RINGS INCLUDED
Nowa część
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090034 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      88310-71062
TOYOTA      883100K110
TOYOTA      883100K112
TOYOTA      883100K113
TOYOTA      883100K114
TOYOTA      88320-0K341
TOYOTA      883200K080
TOYOTA      883200K240
zamienniki:
5300K625
brak
VAN WEZEL
51-0770
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090034 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.