Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 quattro (1988.11-1992.12) 136km » KTT090090 thermotec
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.3 Quattro (1988.11-1992.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090090 THERMOTEC

KTT090090 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090090
Kompresor klimatyzacji KTT090090
KTT090090
thermotec KTT090090 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090090 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090090 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090090 thermotec
978.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090090

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]125
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SBH14C
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]125
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SBH14C

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090090 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      92600-3123R
NISSAN      92600-3404R
NISSAN      92600-6231R
NISSAN      926004EA0A
NISSAN      926008209R
RENAULT      447160-6933
RENAULT      926000994R
RENAULT      926003123R
RENAULT      926003404R
RENAULT      926004EA0A
RENAULT      926006231R
RENAULT      926008209R
RENAULT      GE447160-6933
zamienniki:
51-0961
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090090 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.