Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TSI (2013.11-2017.11) 220km » KTT090095 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Scirocco Iii (137, 138) 2.0 Tsi (2013.11-2017.11) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090095 THERMOTEC

KTT090095 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090095
Kompresor klimatyzacji KTT090095
KTT090095
thermotec KTT090095 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090095 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090095 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090095 thermotec
882.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090095

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ciężar [kg]6,04
Ø koła pasowego [mm]125
Pojemność [ml]160
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]133
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU
Nowa część
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ciężar [kg]6,04
Ø koła pasowego [mm]125
Pojemność [ml]160
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]133
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU
Nowa część
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090095 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      8200939386

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090095 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.