Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota COROLLA (_E11_) 1.4 16V (ZZE111_, ZZE111R) (2000.02-2001.11) 97km » KTT090198 thermotec
wybrany samochód: 
Toyota Corolla (_e11_) 1.4 16v (zze111_, Zze111r) (2000.02-2001.11) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090198 THERMOTEC

KTT090198 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090198
Kompresor klimatyzacji KTT090198
KTT090198
thermotec KTT090198 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090198 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090198 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090198 thermotec
716.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT090198

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Technika połączeńPAD
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiTRSE09
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Technika połączeńPAD
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiTRSE09
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090198 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38800RZB510M2
HONDA      38800RZB5110M2
HONDA      38800RZYA01
HONDA      38800RZYA010M2
HONDA      38800RZYA011M202
HONDA      38810RWCA01
HONDA      38810RWCA02
HONDA      38810RZYA01
ACURA      38800-RZY-A010-M2
ACURA      38800RZYA01
ACURA      38810RWCA01
ACURA      38810RZYA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090198 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.