Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mini MINI PACEMAN (R61) Cooper D (2012.04-2016.09) 112km » KTT090239 thermotec
wybrany samochód: 
Mini Mini Paceman (r61) Cooper D (2012.04-2016.09) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090239 THERMOTEC

KTT090239 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090239
Kompresor klimatyzacji KTT090239
KTT090239
thermotec KTT090239 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090239 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090239 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090239 thermotec
965.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT090239

dostawca:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaTOYOTA
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]60
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SER09C
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaTOYOTA
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]100
Ilość oleju [ml]60
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SER09C
Liczba otworów do mocowania4
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090239 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      883100D320
TOYOTA      883101A800
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090239 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.