Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C4 AIRCROSS 1.6 HDi 115 AWC (2012.05-???) 114km » KTT090309 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C4 Aircross 1.6 Hdi 115 Awc (2012.05-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090309 THERMOTEC

KTT090309 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090309
Kompresor klimatyzacji KTT090309
KTT090309
thermotec KTT090309 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090309 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090309 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090309 thermotec
724.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 9 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090309

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSEIKI
Ograniczenia producentaSEIKO
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSS96D1
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a
Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSEIKI
Ograniczenia producentaSEIKO
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiSS96D1
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090309 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64528385715
BMW      64528391474
BMW      64528395474
BMW      64529069547
BMW      8385715
BMW      8391474
BMW      8395474
BMW      9069547
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090309 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.