Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP02) (2007.05-???) 103km » KTT095016 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.5 Dci (jp02) (2007.05-???) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT095016 THERMOTEC

KTT095016 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT095016
Kompresor klimatyzacji KTT095016
KTT095016
thermotec KTT095016 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT095016 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095016 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT095016 thermotec
902.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT095016

dostawca:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]120
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]18,3
Ø wylotu [mm]15,5
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SE12C
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Kształtowalny
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]120
Napięcie robocze [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Dolot - Ø [mm]18,3
Ø wylotu [mm]15,5
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki5SE12C
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT095016 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
TOYOTA      8831005100
TOYOTA      8831005101
TOYOTA      8831005110
TOYOTA      883100F020
TOYOTA      883100F021

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT095016 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.