Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Citroën JUMPER II Autobus 2.0 BlueHDi 110 (2015.07-2019.09) 110km » KTT110404 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Autobus 2.0 Bluehdi 110 (2015.07-2019.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110404 THERMOTEC

KTT110404 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110404
Skraplacz klimatyzacji KTT110404
KTT110404
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT110404

dostawca:

THERMOTEC

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]480
Szerokość sieci [mm]347
Głębokość sieci [mm]16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]480
Szerokość sieci [mm]347
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110404 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
HYUNDAI      976060X000
HYUNDAI      976060X010
zamienniki:
82005241
brak
VAN WEZEL
82005245
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110404 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.