Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Volvo FMX 450 (2010-???) 450km » KTT110795 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo Fmx 450 (2010-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110795 THERMOTEC

KTT110795 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110795
261.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110795

producent:

THERMOTEC

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]338
Szerokość sieci [mm]214
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]338
Szerokość sieci [mm]214

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110795 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji (z osuszaczem) pasuje do: TOYOTA YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.0/1.3 12.10-06.20
numery OEM:
TOYOTA      88460-0D400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110795 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.