Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI (2005.08-2010.11) 136km » KTT120180 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 2.0 Tdi (2005.08-2010.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji KTT120180 THERMOTEC

KTT120180 Osuszacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT120180
Osuszacz klimatyzacji KTT120180
KTT120180
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT120180

producent:

THERMOTEC

dla numeru OE96405845
Wymiary radiatora220 x 50 x 0 mm
MateriałAluminium
dla numeru OE96405845
Wymiary radiatora220 x 50 x 0 mm
MateriałAluminium

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji KTT120180 THERMOTEC

Osuszacz klimatyzacji
numery OEM:
GMC      96405845
SUZUKI      96405845
DAEWOO      96405845
zamienniki:
8100D057
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji KTT120180 THERMOTEC w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.