Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 108 951 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1J0501477A
1J0501477A
1J0501477A
1J0501477A
AUDI | 1J0 501 477A | |
SEAT | 1J0 501 477A | |
SKODA | 1J0 501 477A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 501 477A |
Zastosowanie Łożysko koła 108 951 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 108 951 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.