Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 208 417 topran

Cięgło, hamulec postojowy 208 417 TOPRAN

208 417 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

208 417

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 208 417 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.2-2.0 01.04-10.14

Cięgło, hamulec postojowy 208 417 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 208 417 producenta TOPRAN

OPEL

0522041, 522041

numery OEM:
OPEL      05 22 041
OPEL      5 22 041
VAUXHALL      93189991
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 208 417 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.