Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Nissan ALTIMA (L32) 2.5 (2006.10-2013.07) 174km » 208 587 topran
wybrany samochód: 
Nissan Altima (l32) 2.5 (2006.10-2013.07) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 208 587 TOPRAN

208 587 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
topran 208 587
Cięgło, hamulec postojowy 208 587
67.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

208 587

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 208 587 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L pasuje do: OPEL CASCADA 1.4/1.6/2.0D 03.13-04.19
numery OEM:
OPEL      05 22 101
OPEL      05 22 119
OPEL      5 22 101
OPEL      5 22 119
VAUXHALL      13367631
VAUXHALL      13409694
VAUXHALL      39023119
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 208 587 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.