Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 304 160 topran

Sonda lambda 304 160 TOPRAN

304 160 Sonda lambda TOPRAN
180.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

304 160

producent:

TOPRAN

Ilość biegunów 4
Sonda lambda Sonda planarna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 304 160 TOPRAN

Sonda lambda (liczba przewodów 4) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FORD USA MUSTANG 1.4-4.6 10.03-

Sonda lambda 304 160 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Sonda lambda 304 160 producenta TOPRAN

FORD

1309292, 1322705, 1326416, 1327548, 1346366, 1351337, 1536254, 3M519F472AC, 3M519F472BB, 3M519F472BC, 3M519F472DA, 3M519F472DB, 3M519F472DC

VOLVO

30731563

numery OEM:
FORD      1 309 292
FORD      1 322 705
FORD      1 326 416
FORD      1 327 548
FORD      1 346 366
FORD      1 351 337
FORD      1 536 254
FORD      3M519F472AC
FORD      3M519F472BB
FORD      3M519F472BC
FORD      3M519F472DA
FORD      3M519F472DB
FORD      3M519F472DC
VOLVO      30731563

Zastosowanie Sonda lambda 304 160 TOPRAN w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.