Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 304 671 topran

Cięgło, hamulec postojowy 304 671 TOPRAN

304 671 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

304 671

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 304 671 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył P pasuje do: FORD TRANSIT 2.2D-3.2D 04.06-12.14

Cięgło, hamulec postojowy 304 671 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 304 671 producenta TOPRAN

FORD

1488313, 1518018, 1552043, 8C1V2A635DA, 8C1V2A635DB, 8C1V2A635DC

numery OEM:
FORD      1 488 313
FORD      1 518 018
FORD      1 552 043
FORD      8C1V2A635DA
FORD      8C1V2A635DB
FORD      8C1V2A635DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 304 671 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.