Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 400 302 topran

Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 TOPRAN

400 302 Rolka napinająca paska wieloklinowego TOPRAN
topran 400 302
Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302
400 302
topran 400 302 Rolka napinająca paska wieloklinowego
Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 topran
Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 topran
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

400 302

producent:

TOPRAN

średnica zewnętrzna [mm] 42
Szerokość [mm] 30
Średnica wewnętrzna [mm] 20
Powierzchnia gładki
Materiał Stal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 TOPRAN

Łożysko napinacza paska wielorowkowego pasuje do: MERCEDES 124 T-MODEL (S124) 200 D (124.120)/200 T D (124.180)/208 D 2.3/210 D 2.8/250 D (124.125)/250 T D (124.185)/250 TD Turbo (124.188)/250 Turbo-D

Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

6019810027, A6019810027

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 981 00 27
MERCEDES-BENZ      A601 981 00 27

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 400 302 TOPRAN w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.